emmyisingapore.blogg.se

Det här är bloggen om min utbytestermin i Singapore där jag studerar Nationalekonomi vid National University of Singapore.

Krasslig

Publicerad 2014-11-16 12:08:00 i Allmänt,

I går vaknade jag upp med en sån där känsla att nu är det något som inte står helt rätt till. Känndes lite som en klump i halsen utan att egentligen göra ont. Under dagen började även näsan rinna och energin var inte på topp så blev väl inte så värst mycket gjort. Läget är detsamma idag så ganska oproduktiv dag... har inte tid att vara sjuk! Tog mig i alla fall utanför capus idag då jag och Isabelle åkte till Mustafa center. Besökte först en affär utanför där jag tidigare köpt en klänning, men som de glömt ta bort larmet på, störigt! Sedan blev det en sväng på Mustafas snacksavdelning för att ladda upp under tentaplugget och det slank även med en av deras goda bullar. Väl tillbaka var det åter till plugg men känns inte som jag kommer någon vart.. om knappt två veckor är det över i alla fall och om tre veckor träffar jag Björn i Thailan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela