emmyisingapore.blogg.se

Det här är bloggen om min utbytestermin i Singapore där jag studerar Nationalekonomi vid National University of Singapore.

Halvvägs

Publicerad 2014-11-26 06:00:33 i Allmänt,

Andra tentan skriven, denna gång public finance vilket har varit det svåraste ämnet under terminen. Kändes fett bra när jag lämnade tentasalen, lite tidsstress och såklart jag va osäker på lite men överlag hade jag entonigt bra känsla. Var sjukt taggad innan, kul att räkna lite om när man känner att man kan typ allt blir det ganska kul att skriva tenta så att man får visa upp vad man kan. Hoppas bara att inte alla andra tyckte set gick lika bra eftersom betygen är normalfördelade ;)
Efter tentan bar det av raka vägen till poolen, flera dagar i rad nu har det varit soligt fram till 14-15 för att sedan skifta till kraftiga oväder så gäller ju att passa på. Resten av dagen har jag flera bra serier som gick på svensk tv i går som jag ska kolla på. Ska även förbi gymmet en sväng och kolla igenom anteckningarna inför morgondagens tenta. Bara att fortsätta kötta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela