emmyisingapore.blogg.se

Det här är bloggen om min utbytestermin i Singapore där jag studerar Nationalekonomi vid National University of Singapore.

Express cut och paket på posten

Publicerad 2014-11-14 13:43:08 i Allmänt,

Denna dag har väl inte varit sådär superrolig eftersom den mestadels har spenderats på plugg. Vet inte riktigt om jag kommer någon vart, svårt att lägga upp nån bra struktur när man har 4 kurser samtidigt att plugga på. Dagen bjöd iaf på några pluggpause och glädjeämnen, fick paket på posten av mamma som piggade upp, blev sjukt glad när jag såg att hon skickat med torkade blåbär! Tog även svängen förbi den lokala frisören och tog mig en "express cut" eftersom mitt håt börjar bli sjukt slitiet, kanske inte så konstigt när jag inte har klippt det sedan i maj. Det var i alla fall väldigt snappt avklarat, kan inte ha tagit mycket mer än 5 minuter och kostade 30 spänn, värt när man ändå bara ville toppa lite! Nu ska jag snart åka upp till Isabelle för att kolla på Hunger games 2 med henne och Elin, behöver lite tillbakablick inför premiären av den nya nästa vecka. Morgandagen och kommande dagar fram till den 25:e lär bli ganska enformiga, men lär smita plugget en hel del emellanåt också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela