emmyisingapore.blogg.se

Det här är bloggen om min utbytestermin i Singapore där jag studerar Nationalekonomi vid National University of Singapore.

Biomys

Publicerad 2014-11-20 00:17:00 i Allmänt,

De senaste dagarna har minst sagt varit enformiga; Plug, äta, plugga, äta, plugga, sova och sen over again. Att dessutom vara förkyld samtidigt gjorde inte saken bättre, dels för att jag inte kunde träna som pluggpaus och blev samtidigt mycket tröttare. Igår kände jag mig äntligen bättre vilket gjorde mycket för humöret och dessutom hade vi bio bokad på kvällen. Vi åkte in till Vivocity för att käka inannan det var dags för 3:e filmen i Hunger games-serien. Var en ganska dyster film me ändå bra, nu ska man bara vänta ett år till för att få veta hur det slutar. Idag gäller samma upplägg som tidigare dagar förutom att det kan bli ett träningspass med. Tror att jag ska bege mig till skolan för att plugga en stund för att få miljöombyte och för att äta på en annan food court.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela